Jak zmírnit chuť na sladké. Jde to několika způsoby

  • JAK (2)

Pokud jste se nedávno pustili do aktivního hubnutí (nebo si jen chcete udržet svou nově nabytou postavou), možná vás trápí váš mlsný jazýček. Prakticky neustále máte na něco chuť, tudíž během půl hodiny otevíráte kredenci nebo ledničku i desetkrát. A pokud na něco narazíte, šup s tím do bříška! Jenže tímto stylem se k vytoužené postavě nedostanete, a to ani kdybyste zapojili spalovače tuků, jako je například Carnifit či Fat Blocker. Musíte na to jít chytře! 

Jelikož chutě na sladké nás mohou přepadnout prakticky kdykoliv (a většinou to udělají po týdnu intenzivního cvičení), snažte se příchodu tohoto pocitu předejít. Kupodivu to není nic těžkého, stačí dodržet následující pravidla: 

  • Jezte v pravidelných intervalech a nenechte tělo hladovět.  
  • Snídejte (snídaně je základ dne a když bude vydatná, na sladké si ani nevzpomenete). 
  • Dobře spěte a nedostávejte se do stresových situací, ve kterých máte tendenci po sladkém dezertu sáhnout.  
  • Dopřávejte si svačiny (a to i ty dopolední), které se budou ideálně skládat z mléčných výrobků nebo sezonního ovoce.  
  • Zakomponujte do svého jídelníčku Carnifit HCA Chrome, který díky obsaženému chromu umí chuť na sladké potlačit. Více o produktu se dočtete v článku "Fantastický přípravek Carnifit HCA + Chrome" v našem blogu.

Snažte se obelstít své tělo 

I když budete dodržovat výše zmíněná pravidla, může se stát, že vás sem tam chuť na sladké stejně přepadne. Už to nebude tak časté nebo tak intenzivní, ale stát se to může. Je proto důležité naučit se své tělo obelstít.  

Začněte proto vyměňovat nezdravé potraviny za ty zdravější. Nahraďte sladkosti přírodními sladidly. Například taková stévie je ideální náhražkou cukru, a to je dokonce třistakrát sladší než zmiňovaný bílý zabiják našich představ o štíhlé linii.  

Vyhněte se pokušení 

Jinými slovy - když to doma nebude, nebudete mít, co sníst. Při nakupování se proto snažte vyhnout pokušení, které vás obklopuje. Když se vám nepodaří přinést domů nic, co by uspokojilo vaši chuť na sladké, mlsný jazýček najednou nebude po ničem tak toužit.  

Hodně vody pomáhá 

Mezi další osvědčené tipy, které vám hravě zaženou chuť na sladké, patří dostatečný pitný režim. Bohužel řada lidí pitný režim nedodržuje, možná proto nejsou spokojeni se svou postavou a možná proto je sladké prakticky neustále na jejich talíři. Voda, respektive dostatek tekutin dokáže naše tělo naprosto proměnit. Nejen, že ho nasytí, ale kromě jiného prospěje jeho zdravotní stránce.  

Pokud vás klasický voda omrzela, vsaďte na bylinné čaje. Sice nejúčinněji fungují v boji proti mlsnému jazýčku ovocné čaje bez přidaného cukru, ale bylinné jsou větším přínosem.  

Žvýkejte žvýkačku nebo se jinak zabavte 

Náš seznam ukončíme aktivitami – ty jsou zkrátka odpovědí na všechno. Ať už se vrhnete do cvičení s našimi výhodnými baleními, které hubnutí podporují, nebo budete pár hodin v kuse žvýkat žvýkačku, v každém případě zaženete chuť na sladké velmi rychle. Pokud totiž tělo nebo svou mysl zaměstnáte něčím jiným, své chutě budete mít naprosto pod kontrolou. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.