Trenérka Šárka radí: Efektivní cviky na paže

cviky-na-paze

Paže patří k nejvíce problematickým partiím lidského těla. Podobně jako spodní břicho se hubnou velmi těžce. Každý, kdo s jejich nehezkým vzhledem bojuje se musí obrnit trpělivostí a vytrvalostí, protože právě tyto dvě ingredience přináší výsledky. A když se k tomu přidají cviky od trenérky Šárky, boj s povislými svaly na rukách nebude prohraný. 

Pokud jste se rozhodli zařadit do svého každodenního cvičebního plánu i procvičování paží, vyvarujte se několika chybám. Jejich praktikování by mohlo vést k pozastavení výsledků, respektive byste se viditelných změn dočkali v delším časovém horizontu. 

Jakých chyb se vyvarovat, když procvičujeme paže?

Cvičení bez protažení

Protahování je nedílnou součástí každého tréninku, ať už mluvíme o workoutovém cvičení nebo o běhu či jiné fyzické aktivitě. Bohužel řada lidí má v této oblasti velké rezervy, což s sebou nese nemilé bolesti kloubů, zkrácené svaly a deformaci držení těla. Při posilování paží zabírá zpravidla i hrudník čili zanedbání protažení vede k hrbení se, k celkové neflexibilitě a ztuhlosti. 

Zabíráte víc jen jednou stranou

Čili nerovnoměrné cvičení - i tak se tomuto jevu říká. Pokud budete zabírat jen jednou polovinou těla víc než tou druhou, může to vést nejen k bolestem více namáhané strany, ale také k nerovnoměrným výsledkům. Zejména začátečníci, kteří ještě neznají příliš dobře své tělo musí zatěžovat obě strany stejně, ať už cvičí s láhvemi s vodou nebo s klasickými činkami. 

Lehké cviky ze začátku

Sice se říká, že je dobré se před tréninkem zahřát, ale tímto zahřátím se myslí protažení. Pokud se dostatečně dobře protáhnete, můžete do tréninku takzvaně "skočit po hlavě". Ze všeho nejdříve začněte těžšími a méně oblíbenými cviky, které jsou však velmi efektivní. A naopak lehkými cviky trénink skončete, to už stejně nezbývá energie zrovna na rozdávání. 

Cviky na paže

Kliky

Jedním z nejefektivnějších cviků na paže jsou obyčejné kliky. Nemluvíme o zrovna oblíbeném sportu, ale věřte tomu nebo ne - opravdu funguje. Pokud nepatříte ke zběhlým sportovcům, začnete s kliky na kolenou, které jsou krapet snazší na provedení. Své tělo držte zpevněné, nohy držte na šíři boků, dlaně mějte přímo pod rameny. 

Tricepsové dipy

Cvik jménem tricepsové dipy se v tělocvičnách cvičí s oporou o lavičku. Doma se však nemusíte o nic opírat, ruce můžete mít položeny na zemi. I s touto oporou budou ohnuté v loktech a při cviku půjdete co nejníže dokážete. 

Svižné kmitání

Třetím velmi efektivním cvikem na paže je takzvané svižné kmitání. Paže držte podél těla, předloktí směrem k tělu. Při provádění cviku rychle švihněte rukama nad hlavu, snažte se dosáhnout co nejdál, protáhněte mezilopatkové svaly. 

Jak může vypadat váš trénink

Trenérka Šárka + spalovač tuků Fat Blocker = kombo, které vás dostane do formy

Jelikož nám léto doslova klepe na dveře, je načase na své postavě pořádně zamakat. Kromě videí od trenérky Šárky a jejích výzev, jež najdete na webu cvicenissarkou.cz, doporučujeme investovat do spalovače tuků, který funguje. Tím je náš FAT BLOCKER - efektivní pomocník usnadňující cestu za štíhlou linií. 

Fat blocker blog

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.