Cvičení s trenérkou Šárkou: Cviky pro sexy zadeček

cviky-pro-sexy-zadecek

Pokud už jste novoroční předsevzetí pustili k vodě, vaší další motivací pro cestu za štíhlou, pevnou postavou by mělo být léto. To se totiž blíží sedmimílovými kroky, i když to venku zatím tak nevypadá. Ani se nenadějeme a budeme se procházet po plážích nebo na koupalištích. Očima mužů budeme "sjížděny" a samozřejmě hodnoceny. Proto zapracujte předně na vašem zadečku, který po pár týdnech dřiny bude vypadat sexy nejen v drobných bikinách, ale také v upnutých džínách. Tak, dámy, jdete s námi do toho? 

Cviky pro sexy zadeček se zdají být jako banální a snadné. To nás může vést k pocitu, že mají nulový efekt. Naštěstí naše domněnky budou vyvráceny hned, co se následující den probudíme. Bolavé hýždě budou potvrzovat, že jsme si dali pořádně do těla a že jsme na nejlepší cestě ke splnění stanovené vize. Aby však cviky na zadeček byly dostatečně účinné, pamatujte předně na několik zásad, a to na:

  • Techniku
  • Pravidelnost
  • Zátěže

 

Vůbec prvním krokem je naučit se správnou techniku. Stejně jako při jiných cvicích, i při cvicích na zadeček se dopouštíme řady chyb, k nimž patří prohhnutá záda, nezpevněné břicho nebo přílišné předklánění se. Pokud neodbouráme naše cvičební nešvary, budou trpět nejen záda, ale také kolena, a nakonec i samotné hýždě. Pokud však techniku zvládnete, postupně přidávejte zátěž, kterou se myslí například činka nebo láhev s vodou. 

A samozřejmě bez pravidelnosti to nejde. Ani růže nevykvete přes noc, i zadeček si dává načas. Cviky na hýždě však protkejte i jinými cvičebními sadami. Nikdy by se neměla cvičit jedna část těla několik dnů za sebou. 

Jak správně provádět cviky pro sexy zadeček

Cviky pro sexy zadeček

Most 

Jak již bylo zmíněno, cviky na hýždě vám mohou přijít naprosto banální a snadné. Jsou však stejně efektivní jako klasické dřepy, které nemáme zrovna v lásce. Jedním z jednoduchých, leč účinných cviků je takzvaný most - cvik, při kterém se zvedá pánev. Důležité je kontrolovat postavení nohou a podsazení pánve. Tím se vyhneme nejen křečím, ale také bolestem zad.

Most s rozkročením

Snadný cvik jménem "most" můžeme provádět v několika variantách. Pokud chcete dát zadečku co proto, druhým cvikem ve cvičebním setu bude most s rozkročením. Pánev držíme nahoře a pracují jenom nohy. Nezapomínáme se zpevnit. 

Most - kmitání

Po provedení výše zmíněných cviků přejděte do drobných vibrací, během kterých pracuje v pozici "most" jenom zadeček. Ten krátce kmitá nahoru a dolů. 

Most na špičkách

Abyste zapojili i další části těla, zpevněte se, zadeček ponechte nahoře a pracujte jen nohama. Ty se během cviku budou odlupovat od země a stavět na špičky. Stále nezapomínejte kontrolovat správné postavení nohou a podsazení pánve, ať cvičení nebude na škodu.

Most s jednou nohou

Možná byl most doposud zcela triviální cvik, při kterém jste se ani nezapotili. Věřte, že zadeček však dostal zabrat. A zabrat dostane i v případě, že most budete cvičit jenom s jednou nohou. To je už trochu náročnější verze efektivního cviku, při kterém dojde k zapojení i stehen. Po několika opakováních nebo po uběhnutí časového limitu nohy prostřídejte.

Jak může vypadat váš trénink

Efektivní cvičení s trenérkou Šárkou a spalovači tuků Glamurfit.cz

I domácí cvičení může být efektivní a může přinášet výsledky. Zejména, pokud vsadíte na ostřílenou dvojici v podobě trenérky Šárky a spalovačů tuků Glamurfit.cz, které fungují. Další videa zkušené trenérky naleznete na její webové stránce https://cvicenissarkou.cz, kde se můžete účastnit i řady výzev. 

Co se týče spalovačů, vsaďte na ten nejoblíbenější, kterým je Fat Blocker! Ať jde to hubnutí o něco snadněji.

fat blocker 4

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.