Cviky na vnitřní stranu stehen. Pyšněte se sexy nohama!

cviky-na-vnitrni-stranu-stehen

Mnoho žen označuje nohy za nejproblematičtější partii těla. A je faktem, že s dolními končetinami musí být trpělivost. Štíhlých nohou nedosáhneme po pár dnech intenzivního cvičení, je to běh na delší trať. Když ale budete vědět, jak na to, uvidíte světlo na konci tunelu. 

Samotné hubnutí nohou lze rozdělit podle partií. Největší problém bývá s vnitřní stranou stehen, u níž se nejdříve potřebujeme zbavit přebytečného tuku. Ten se právě do tohoto místa intenzivně ukládá. Vedle správných cviků je důležité se i správně stravovat, bez toho to nepůjde. Dbejte především na pravidelnost. 

Před cvičením se protáhněte

Protahování by mělo být tím prvním, k čemu dojde před zahájením cvičebního setu. A nezáleží na tom, jestli cvičíme břicho, záda, ruce nebo právě nohy. U nohou to ale platí dvojnásobně. 

Vnitřní stranu stehen většinou nechceme posilovat, ale spíše ji zpevnit. Protažení ke zpevňování vede, navíc se tím maximalizuje rozsah budoucích pohybů. Je však mylné se domnívat, že se hned napoprvé protáhneme doslova dokonale. Je důležité vykázat trochu trpělivosti, svaly jsou z počátku velice zkrácené, proto na ně nesmíme tlačit. Sledujeme reakci těla a při náznacích bolesti dál nepokračujeme. Tím předejdeme možnému poranění. 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ: Trenérka Šárka radí: efektivní cviky na paže

Efektivní cviky na vnitřní stranu stehen

Cvičit problematickou část nohou můžete jak vleže na karimatce nebo cvičící podložce, tak vestoje. Zmiňme si jedny z nejefektivnějších cviků, jež si s vnitřní stranou stehen zaručeně poradí. 

Kmity v sumo dřepu

Náročné, vytrvalostní, ale velmi účinné - přesně tak lze definovat kmity v sumo dřepu, které zaženou nehezky vypadající tuk u vnitřní strany stehen. Při provádění cviku je důležité snažit se kolena tlačit co nejdále od sebe. Podsadíme pánev, začínáme kmitat nahoru a dolů. Kmitání je pouze v rozsahu několika centimetrů. 

Zvedání vnitřní nohy

Že vám daly kmity pořádně zabrat? Pak si malinko odpočiňte na zemi, kde budete zvedat vnitřní nohu. Lehnete si na zem, pokrčíte horní nohu a spodní natáhnete. Pomalým pohybem zvedneme spodní nohu a opět kmitáme nahoru a dolů. Po několika opakováních se přetočíme a to samé děláme s nohou druhou. 

Nůžky vleže

Nůžky pravděpodobně dobře znáte. Pokud chcete zatočit s nehezkou vnitřní stranou stehen, pak tento cvik zařaďte do vaší cvičební sady. Nohy udržujte neustále napnuté, nezapomínejte dýchat.

Jak by mohl vypadat i váš trénink

A stejně jako vždy si pro vás cvičební sadu nachystala i trenérka Šárka. Její další videa či výzvy najdete na webu cvicenissarkou.cz

Nezapomeňte na spalovač

Aby bylo cvičení ještě efektivnější, nezapomínejte na náš spalovač tuků Fat Blocker. Patří k nejprodávanějším produktům na trhu, vyzkoušejte ho i vy.

Fat blocker blog

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.