Cviky na pevný zadeček. Zacvičte si v pohodlí domova

 

cviky-na-pevny-zadecek

Chcete mít zadeček krásně pevný tak, aby se za ním každý muž otočil? Nejedna žena přesně o tomto sní! Jenže aby se hezky zakulatil, je zapotřebí zaměřit se při cvičení právě na něj. Naštěstí existují cviky, při kterých se zabírá především tato část těla. Pojďme si zmínit cviky na pevný zadeček, díky nimž už za pár týdnů dosáhnete vysněného cíle! 

Vypracované hýždě jsou bezesporu dominantou každé ženy. Jenže stejně jako není snadné zbavit se tukového polštáře kolem bříška, není snadné dopracovat se k hezky kulatému zadečku. Díky cvikům zaměřených právě na tuto partii se však i vy můžete zanedlouho pyšnit vypracovanými hýžděmi. Je důležité vyhnout se častým chybám při cvičení, jako jsou:

  • špatné dýchání
  • nesprávné držení zad (prohýbání se, kulacení se)
  • přetěžování kloubů
  • zapojování bederních vzpřímovačů

 

Aby byl trénink ještě o něco efektivnější, můžete cvičit s vybavením. Doporučujeme především:

  • podložku
  • tréninkové gumy
  • menší závaží

Cviky na pevný zadeček

Zanožování

Prvním cvikem, který cvičit, pokud se chcete zanedlouho pyšnit krásným a pevným zadečkem, je zanožování. Výchozí pozice může být ve stoje nebo v poloze na čtyřech. Zaměřme se druhou alternativu provedení cviku, kdy je důležité držet záda rovně a neprohýbat se. 

(pozn. tady video ukázka - hýždě koment)

Dřepy

Mezi známou klasiku lze zařadit dřepy. A i když se jedná o cvik starý jako lidstvo samo, jedná se o jeden z nejefektivnějších cviků, který vám pomůže zakulatit zadeček. Při dřepu je velice důležité držet záda rovná. Při cvičení se nepředkláníme, paty zásadně tlačíme do země a celé tělo je zpevněné. Při cviku kolena nepřesahují špičky prstů, stejně tak se kolena nevtáčí dovnitř. 

Zvedání pánve

Zvedání pánve je další z efektivních cviků, které zpevní zadeček. Při cviku je důležité neprohýbat se v bedrech. Výchozí pozice je vleže, kdy zvedáme trup těla. Aby byl cvik o něco složitější, doporučujeme si vzít nějaké závaží. Trup těla se zadečkem se bude rázem zvedat hůře, o to lepších výsledků ale dosáhnete. 

Výpady

Výpady vpřed a výpady vzad - cvik, který nemají aktivní sportovci zrovna v lásce, přesto patří opět k těm nejefektivnějším. Důležité je stát vzpřímeně a pohyb při cviku provádět co nejníže. Pokud máte problémy s klouby, tomuto cviku se vyvarujte. 

Kroužení nohama

Pokud máte připravenou podložku na cvičení, klekněte si na ni a opřete se dlaněmi o zem. Ruce a nohy budou svírat pravý úhel, jednu nohu poté natáhněte do výšky a začněte kroužit. Kroužení nohama sice může vypadat naprosto jednoduše, ale po chvíli budou právě hýždě to, co budete takzvaně "cítit". Na co nezapomínejte, tak na zpevnění středu těla. Nesmíte se prohýbat ani při tomto cviku. 

Jak může vypadat váš trénink

(pozn. video - hýždě zadeček, kopie, ukázka několika cviků)

Zacvičte si s trenérkou Šárkou

Patříte k lidem, kteří potřebují trenéra? Zavřená fitness centra jsou proto velkou překážkou na cestě za vysněným zadečkem. Nemusíte však zoufat, i v pohodlí domova si můžete zacvičit se zkušenou trenérkou Šárkou, která má pro vás na své webové stránce https://cvicenissarkou.cz rovnou několik cvičebních sad či výzev. Co vyzkoušíte jako první?

cviceni-072-970x647

Podpořte svou píli doplňky stravy!

Chcete brzy vidět výsledky? Podpořte svou vynaloženou snahu doplňky stravy! V e-shopu Glamurfit.cz naleznete jak proteinové nápoje, tak spalovače tuků, které fungují! 

fat blocker 4

V případě dotazů jsme vám kdykoliv k dispozici a můžete nás kontaktovat pomocí předpřipraveného formuláře.

Nezapomeňte sledovat naše další články, které pro vás připravujeme.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.