Chcete udržet progres ve vaší dietě? Zkuste tyto 3 suplementy.

 

Už jste udělali proto, abyste zhubli cokoliv? Něco už jste zhubli, ale váš progres se zastavil? Nedaří se vám zhubnout? Tak pro vás jsou následující řádky. Tady jsou 3 nejúčinnější suplementy, které vás nakopnou a podpoří váš metabolismus.

1. Kofein

Když se podíváte na většinu etiket spalovačů tuku, najdete v jejich složení určitě kofein. Důvod proč tomu tak je, je prostý, jde o kvalitní spalovač. Kofein je znám především pro svůj povzbuzující účinek, ale stejně tak hraje důležitou roli ve spalování tuku.

Kofein nastartuje lipolýzu – proces přeměny tuků na využitelnou energii. To dokáže zvýšit váš energetický výdej a spálit více kalorií, i když jenom sedíte. Pokud vám nechutná káva, existují i jiné formy kofeinu např. tablety. Chtěli byste to zkusit?

Jestli ano, tak potom vezměte 150-300mg kofeinu před tréninkem, to je dávka, která vás dokáže pořádně nakopnout. Díky vlivu na nervovou soustavu vám pomůže vylepšit silové výkony. Pokud chcete pálit tuk i během dne vezměte si přibližně 100-200mg. Kofein by neměli užívat osoby trpící vysokým krevním tlakem, srdečně cévními onemocněními a dalšími závažnými chorobami.

2. Zelený čaj

Díky kombinaci kofeinu a  EGCG, který zelený čaj obsahuje, se jedná o perfektní nápoj vhodný pro celodenní konzumaci. V porovnání se samotným kofeinem, zelený čaj dokáže během popíjení při klidových aktivitách spálit stejně tuku jako kofein při cvičení.

Lidé, kteří konzumovali extrakt ze zeleného čaje po dobu 12 týdnů, zhubli v průměru o 1,5 kg více než kontrolní skupina na placebu (https://goo.gl/O6KhlN). Avšak extrakt samotný vám nepomůže, vždycky je třeba správně upravit jídelníček a přidat vhodné cvičení.

Pro maximální užitek berte 500-1000mg 2 až 3 hodiny před jídlem nebo po jídle.

3. Protein ze syrovátky

Ano, čtete správně: protein. Určitě víte, že je to výborný pomocník při budování svalové hmoty, ale stejně dobře si vede i při spalování tuku. Protože to nějakou dobu trvá, než vaše tělo spálí bílkovinu (delší dobu než je potřeba u sacharidů), tento doplněk stravy vám pomůže cítit se najedený a zmírní vaši chuť k jídlu. Také zvýší váš metabolismus a tím spálíte i více kalorií během dne.

Stejně jako u kofeinu a zeleného čaje, pokud budete kombinovat syrovátkový protein s cvičením a vhodnou dietou, dojde k rapidní změně vašeho těla.

A bonus na závěr. Stejně tak jako v objemu dokáže syrovátkový protein budovat hmotu, v dietě pomáhá udržet vaše těžce vybudované svaly.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.