BLOG

 

BLOG


 

Protein je důležitou součástí svalové regenerace

kiwi-coctail-1447939_640

Protein je stále diskutované téma, někdo ho doporučuji a jiný zase naopak.

 

Pojďme se tedy společně podívat, co to protein vlastně je.

Je to bílkovina a ta je základním stavebním kamenem pro růst svalů a brání jejich poškození při sportovním výkonu. Proteiny jsou běžně obsažené v živočišné a rostlinné stravě, jejich konzumace je tedy naprosto přirozená. Mezi potraviny bohaté na bílkoviny patří tempeh, tofu nebo sójové maso.

 

Konzumovat proteinový nápoj je výborným způsobem příjmu bílkovin, když nemáte čas na kompletní jídlo. Pro někoho kdo se zotavuje po náročné operaci je nápoj velmi nápomocná forma dodání živin do těla.

 

Pozorně prostudujte obsah nápoje. Tam kde je vyšší obsah kalorií kompletně nasytit. Další zvýšení kalorií získáte přimícháním proteinového prášku do mléka namísto vody.

Konzumace proteinu také významně chrání svaly při výkonu a spaluje tuky. Spalování tuků napomáhá při redukční dietě.

 

V obchodech najdete proteinové jogurty i tyčinky. Což ovšem neznamená, že je můžeme jíst jako běžnou denní stravu. Denní užívání proteinů je bezpečné, ale je potřeba dodržovat doporučené dávkování.

Připravený proteinový prášek vám usnadní problémy s výběrem vyváženého přípravku a dávkování je přehledně popsané na balení. Přípravky jsou zpracované postupem CFM (Cross Flow Microfiltration).

 

Proteinový prášek v různých příchutích umožňuje přípravu různých chutných pokrmů.

 

Balení je navíc vyvedeno v pěkném designovém provedení a je ozdobeno křišťálovým kamínkem Swarovski®. Není to žádná zbytečnost, protože si to rozhodně zasloužíte.

Nezapomínejte na správné skladování tohoto výživového doplňku a dodržování doporučeného dávkování. Více a rychleji, ne vždy nutně znamená správný postup a tím i výsledek.

 

 V případě dotazů jsme vám kdykoliv k dispozici a můžete nás kontaktovat pomocí předpřipraveného formuláře

 

Nezapomeňte sledovat naše další články, které pro vás pravidelně připravujeme.

Jak na pěkné břicho a zadeček

VITAMÍN C (5)

 

Ať chceme nebo ne problémové partie je potřeba neustále udržovat. I když se budeme snažit sebevíc, postupem let se tyto části zvláště u žen změní, ale je na nás jak ta změna bude probíhat a vidět. Ochabování těla je fyziologický proces, takže i pro udržování dobré fyzické kondice bude nejefektivnější přirozený proces. Vyhněte se drastickým dietám, zázračným nápojům a radám slibujícím výsledek rychle a bez téměř bez práce.
 
Jaké jsou osvědčené způsoby pro vytvarování problémových partií a pro postavu snů?
  • Správné provedení cviků
  • Kvalitní a vyvážené stravování
  • Dostatek pohybu
  • Začít můžete v jakémkoli věku, počítá se každý pohyb
 
Tvarovat postavu je potřeba postupně a každou část těla zvlášť jinou sérií cviků. Pokud chcete zhubnout a zároveň posilovat i tvarovat postavu, dbejte na cviky pro úbytek váhy. Pokud se totiž tuková vrstva uzavře do posílených svalů, bude se velmi těžko odbourávat. Začněte se tedy v první řadě kvalitně stravovat, chodit na procházky a u toho si zatím nastudujte a vypracujte cvičební plán. Jedna z velkých chyb cvičení, je totiž netrpělivost s dostavením výsledků a časté střídání způsobu jak cíle dosáhnout. Tak jako když vy nebudete vědět, co vlastně dělat, tak i tělo bude zmatené co po něm vlastně chcete.
 
Mějte trpělivost s postupným zvyšováním zátěže
 
Cvičení pro začátečníky nespočívá v méně účinném provedení, jde jen o to zvykat postupně tělo na zátěž. Některé cvičební pomůcky poskytnou vašemu tělu potřebnou oporu pro svaly, které ještě nemají dostatek sil pro cviky.
 
Pro posílení břišních svalů jsou velmi účinné cviky na dolní končetiny. Cviky v leže na zádech ideálně provádějte s podložkou pod nohy. Jako podložka pod nohy může sloužit stolička nebo gumový míč. Pokrčené nohy v kyčlích a kolenou, které svírají vždy pravý úhel, zamezí přetěžování zádového svalstva. Až budete mít záda dostatečně posílená, podložka už nebude potřeba.
 
U posilování břicha vždy dbejte na správě provedené pohyby v bederní oblasti zad. Záda vás mohou při cvičení nejen bolet, ale můžete si také přivodit zranění. Některé z cviků na posílení břicha dokonce nejsou doporučované z důvodu možného zranění právě v bederní oblasti zad. V zásadě platí, že každý cvik je potřeba nastudovat, dbát na jeho správné provedení a nepřehánět množství cviků, obzvláště pokud se cvičením začínáte.
 
Pokročilejší z vás mohou začít zkoušet náročnější cviky na břicho jako je plank.
 
Vyzkoušejte různé cvičební pomůcky
 
Nejde pouze o moderní trend, ale mají za úkol být oporou tam, kde nemáte dostatek sil a také překážkou pro ty z vás, kdo už se může ve cvičení posunout dál.
Není potřeba si hned pořizovat drahé cvičební stroje nebo pomůcky. Pro plnohodnotné cvičení můžete využít své vlastní tělo, gumu nebo míč.
 
Cvičení s gumou
 
Gumu můžete upevnit jednoduše na kliku od dveří a nebo využívat vlastní tělo. Můžete cvičit klasické sklapovačky, gumu si zaháknete za chodidla, uchopíte do rukou a vytvoříte si tak bezpečnou ochranu. Gumu si můžete pořídit v několika provedeních co se týká pevnosti a vybrat si tak ideální oporu pro vaše fyzické možnosti.
S gumou si výborně zacvičíte i na vytvarování boků a hýžďových svalů. Stačí gumu zauzlovat a vytvořit kruh, do něj se postavit s gumou ve výši kotníků a úplně postačí roznožování. Můžete cvičit ve stoje, sedě i v leže. Uvidíte, že sami najdete řadu cviků na nohy, kdy použijete gumu pro kladení odporu a tím si, vytvoříte přirozenou zátěž.
 
Jóga je výborné a hlavně staletím osvědčené cvičení
 
Jógové cviky jsou také posilovací, ale hlavně slouží na uvolnění a protažení svalů. Proč je to potřeba? Protože když budete mít zkrácené svaly, tak cvik neuděláte správně až do detailu.
 
Zkuste si jednoduchý test na to jak máte uvolněné zadní stehenní a bederní svaly.
Stoj snožmo, protažené nohy v kolenou, pomalý předklon, natažené prsty se mají dotknou podlahy před prsty na nohou. Pokud nedosáhnete až na zem, jsou svaly zkrácené.
Bez uvolněných svalů nebude mít cvičení ten správný cílový efekt.
 
Jóga nás umí naučit i další důležitou věc a tou je správné dýchání. Mnoho z nás si ani neuvědomuje, že nedýchá až do břišních svalů. Správné dýchání je prospěšné pro břišní svaly, protože jsou tak stále v přirozeném pohybu. Při cvičení máte s nadechnutým vzduchem v břišních svalech větší sílu a nebudete tak potřebnou sílu pro cvik brát ze zad. Vy už víte, že na záda je potřeba dávat při cvičení pozor.
 
Cvičení s míčem
 
Velký nafukovací míč využijete na posílení stehenních, hýžďových a břišních svalů. V leže na zádech, dolní končetiny svírají v kyčlích a kolenou pravý úhel a mezi kotníky držíte gumový míč. Pomalu se převalujete z jednoho boku na druhý. Dokud nebudete mít svaly posílené, pomáháte si tím, že ruce leží rozpažené na zemi a tím vyvažujete rovnováhu. Už jen tím, že máte nohy od sebe, začnete posilovat trochu jiné svaly.
Na míči můžete navíc i sedět u stolu a tím posilovat hluboko uložené stabilizační svaly zad.
 
Tip pro vás:
Při cvičení na pevný zadeček a boky se nezapomínejte starat se o pokožku, předejdete tak případným prasklinám kůže, byla by škoda mít pěknou postavu a nedbat o pokožku.
 
  • Zkuste cvičení s partnerem, můžete si být vzájemně oporou a nebo se trochu hecovat.
  • Nezapomínejte na chůzi, je to náš nejpřirozenější pohyb.
  • Jídlo je náš pohon a je potřeba se náležitě věnovat jeho výběru a také přípravě.
  • Výpady jsou osvědčeným cvikem. Dbejte na vzpřímené držení zad.
 
 
Šetrný pomocník pro naše tělo je kvalitní spalovač tuků.
Pokud ještě nemáte nastudované jeho účinky, pročtěte si náš článek na téma spalovačů tuků.
 
Proč je důležité procvičovat veškeré svalstvo
 
Hýžďové, zádové a prsní svalstvo významně ovlivňuje celkové držení těla a když už jsme u toho správného držení těla, víte že to ovlivňuje optický vzhled vaší postavy co se týká kilogramů.
Pokud nemáte uvolněné prsní svaly a posílené celé zádové svalstvo, pravděpodobně máte takzvaná kulatá záda, která podporují vystouplé břicho. Pak vám nepomohou žádné cviky na zpevněné břicho. Správné držení těla, ubere bříšku několik centimetrů. Ale o tom zase někdy příště.
 

V případě dotazů jsme vám kdykoliv k dispozici a můžete nás kontaktovat pomocí předpřipraveného formuláře

 

Nezapomeňte sledovat naše další články, které pro vás pravidelně připravujeme.Návrh bez názvu (79)

 

Spalovače tuků nám pomáhají.
FAT BLOCKER BLOG 2

Využívat spalovač tuků není žádná ostuda ani nutnost pouze pro plnoštíhlé postavy. Postupně se stává naprosto běžným doplňkem stravy stejně jako vitamíny a stopové prvky. V dnešní době málokterá z vás má čas sledovat obsah výživových hodnot v každém kousku potraviny. Raději se věnujte rodině, dětem a sobě. Na nás můžete nechat odpovědnost za nastartování vašeho metabolismu a tím, si pomoci k úbytku na váze rozumným tempem. Nezapomínejte na to, že rychlé neuvážené hubnutí, není zdraví prospěšné.

Spalovače tuků slouží jako doplněk ke zdravé stravě a pohybu. Bez pohybové aktivity to opravdu nepůjde, ale můžete tělu trochu pomoci. Pročtěte si důkladně informace k produktu Fat Blocker, vše máte od nás přehledně připraveno na webové stránce k prostudování.

 

V tomto článku vám vysvětlíme jak spalovače tuků fungují.

Základem spalovače tuků jsou látky, které zvyšují metabolismus a hraje zásadní roli při přeměně tuků na energii. Další důležitý proces je snižování množství tuků, které se vstřebává a ukládá v těle. Není potřeba se bát nějakého negativního ovlivňování správné funkce vašeho organismu.

 

Nejdříve se podívejme jak vlastně funguje přirozeně vaše tělo.

Bazální metabolismus je nejnižší nutná dávka energie pro fungování základních denních potřeb organismu. Reaguje na vnější vlivy, nesvědčí mu zbrklé změny jako jsou rychlé a časté změny diet. Uspěchaná doba a stres správné funkci nepřidají také nic dobrého. Správné vyvážení látek v těle je jedním ze základních stavebních kamenů pro správné fungování organismu.

 

Spalovače tuků fungují na různých principech. Může to být obsah látky, která zvyšuje v těle produkci tepla. Dalším způsobem je lipolýza. V zásadě jde o uvolňování tuků do krevního oběhu v podobě volných mastných kyselin ve větším množstvím, než by udělalo tělo samo bez pomoci. Spotřebuje se tak více energie a dochází k úbytku na váze. Opět je to jen nastartování běžného procesu organismu a nejde o žádný neobvyklý proces ve vašem těle. Ideální spalovače tuků fungují na obou principech, které se vzájemně doplňují a napomáhají tak vyváženému procesu. Rozumná rychlost úbytku na váze za doprovodu vyváženého procesu, je podmínka pro správný finální výsledek.

Spalovač tuků funguje na účinné kombinaci látek a tím, dochází efektivnímu spalování tuků za vyvážené výměny látek v organismu. Uvolňovaný tuk bude navíc tělo využívat jako energetickou podporu pro vaši aktivitu. Při pohybové aktivitě se tedy dostaví účinek hubnutí téměř okamžitě.

V dnešní době neustále čteme různá varování před požíváním výživových doplňků, protože obsahují různé látky, které nejsou vlastní přirozenému organismu.

Vysvětlíme vám proč jsou některé látky ve spalovači tuků obsaženy a uvidíte, že i když ty složité názvy zní cize, jsou to organické látky pro naše tělo dobře známé.

 

Pojďme se na to podívat společně.

Kofein je přírodní látka a jde o účinný spalovač tuků. Stimuluje mozek a tím oddaluje únavu, budete mít více energie na večerní cvičení i po náročném dni. Kofein navíc podporuje uvolňování volných mastných kyselin z tukové tkáně, ty slouží jako zdroj energie při aktivitě svalové soustavy.

Synephrin je extrakt z kůry pomerančovníku. Tato látka zvýší rychlost metabolismu a tím zvyšuje lipolýzu. Vy už víte, že jde o uvolňování volných mastných kyselin z tukové tkáně, větší spotřebu energie a tím pádem k úbytku na váze.

Správně vyvážený obsah kofeinu, synephrinu a extraktu ze zeleného čaje zvýší metabolismus a podporuje uvolnění přiměřeného množství tuků. Extrakt ze zeleného čaje je také běžnou součástí spalovačů tuků.

L – Karnitin je látka v našem organismu, kterou si tělo samo přirozeně vytváří. Denní potřeba těla je více než o polovinu vyšší, než si sami vyrobíme a proto je potřeba zbytek dodat tělu ve stravě. Zdrojem této látky jsou živočišné produkty jako je maso a mléčné výrobky. L – Karnitin rozkládá tuky a tím získává potřebnou energii pro svaly. Pokud máte název látky spojený s negativní informací, pravděpodobně jde o D – Karnitin. Ten by se neměl nacházet v žádné stravě. Doufáme, že jsou vaše obavy rozptýleny a pomáháme vám orientovat se v této problematice.

Pojďme se podívat na poslední látku, kterou vám chceme vysvětlit.

Pikolinát chromitý je organická forma chromu a podílí se na správném zpracování tuků a sacharidů. Přináší také nezanedbatelné pozitivní zdravotní účinky na váš organismus. Napomáhá k normální hladině cukru v organismu a snižuje chuť na sladké potraviny. To se hodí a zase vám to trošku pomůže. Důležitou funkcí je také udržování správné hladiny cholesterolu. Při úbytku na váze jsou sacharidy a cholesterol ovlivňovány a je potřeba organismus chránit před drastickým výkyvem hodnot těchto látek.

Doufáme, že je po přečtení článku je váš názor na spalovače tuků pozitivní.

Podívejte se nyní na popis produktu Fat Blocker a věříme, že váš pohled bude úplně jiný.

Krabička je navíc vyvedena v pěkném designovém provedení a je ozdobena křišťálovým kamínkem Swarovski®. Není to žádná zbytečnost, protože si to rozhodně zasloužíte.

Nezapomínejte na správné skladování tohoto výživového doplňku a dodržování doporučeného dávkování. Více a rychleji, ne vždy nutně znamená správný postup a tím i výsledek.

V případě dotazů jsme vám kdykoliv k dispozici a můžete nás kontaktovat pomocí předpřipraveného formuláře.

 

Nezapomeňte sledovat naše další články, které pro vás připravujeme.

fat blocker 4


 

 

Stránka 1 z 3 - 7 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.